هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد گفت: درست است که بازی با مهرام حساسیت زیادی دارد، اما این موضوع نباید باعث حاشیه شود.

خبرگزاری فارس: حساس بودن بازی با مهرام نباید باعث حاشیه شود/ جو خوبی در دانشگاه آزاد حاکم است

روزبه ارغوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار دانشگاه آزاد و مهرام اظهار داشت: مسلما بازی حساسی برای هر دو تیم است. هم ما و هم مهرام برای صدرنشینی تلاش می‌کنیم. بازی‌های دو تیم همیشه حساسیت خاصی داشته و فردا هم همین حساسیت وجود دارد.

وی با اشاره به دیدار رفت، گفت: درست است ما آن بازی را از مهرام برده‌ایم، اما اصلا به آن مسابقه فکر نمی‌کنیم و برای ما تمام شده است. لیگ برتر بالا و پایین زیادی دارد و شاید 10 بار جایگاهتان تغییر کند، مهم این است که بتوانید در طول فصل روند رو به رشدی را داشته باشید.

ارغوان ادامه داد: حساسیت بازی کاملا مشخص است، اما این موضوع نباید باعث شود که بازی به حاشیه کشیده شود. همه ما برای پیشرفت بسکتبال کشور تلاش می‌کنیم و انجام بازی جوانمردانه بسیار مهمتر از برد و باخت است.

ملی پوش تیم بسکتبال دانشگاه آزاد با بیان اینکه کادر فنی به خوبی تیم را هدایت می‌کند، گفت: هدف ما مشخص است و باید تا آخر به خوبی ادامه دهیم. از ابتدا که تمرینات تیم آغاز شد تلاش‌های برای این بوده است که تیم به قهرمانی برسد و با جو خوبی که در تیم حاکم این موضوع اصلا دور از دسترس نیست. حسن بزرگی که تیم ما دارد این است که هیچ حاشیه ای وجود دارد و در آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم.

ارغوان در پایان تاکید کرد: راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است و باید در هر بازی بهتر از قبل باشیم. در لیگ حرفه‌ای شرایط سخت تر می‌شود و باید برای آن رقابت‌ها خودمان را آماده کنیم.

دیدار دانشگاه آزاد و مهرام در هفته شانزدهم جام ملی بسکتبال فردا پنجشنبه در سالن حکیمیه و به میزبانی دانشگاه آزاد برگزار خواهد شد.

در حال حاضر مهرام صدرنشین است و  دانشگاه آزاد در رده دوم قرار دارد.

به گزارش فارس، طبق برنامه ریزی، لیگ بسکتبال امسال به دو مرحله یعنی لیگ ملی و لیگ حرفه‌ای تقسیم شده است.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور ,
[ پنج شنبه 18 دی 1393 ] [ 19:26 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 178607
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar